Zehirlendim! :(

Daha bismillah düzgün yemeye yeni başlamışken, dün gece korkunç bir baş ağrısıyla uyandım. Acımdan sabit duramıyordum. Hemen ağrı kesici aldım am ne fayda! Sevgilim çok endişelenmiş olmalı ama bu ilk kez başıma gelmiyordu. O yüzden hemen sonra gelen baş dönmesinin kusma habercisi olduğunu anladım! gecenin 2 sinde koşarak tuvalete gittim… korkunç hissediyordum ama kustuktan sonra iyi oldum biraz. midemde ve bağırsaklarımda her ne varsa dışarı çıkmak için can atıyordu! ishal de olmuştum.. berbat bir geceydi!

sorun şu ki, dün hazır hiçbir şey yemedim ve akşam da pırasa ve bulgur pilavı pişirdim kendime. çok az yağ vardı içinde. bozuk da değildi hiçbiri, taze almıştım pırasayı da. o yüzden hiç anlamadım neden böyle bir şey olduğunu. ama sonra fark ettim ki yanlışlıkla temiz olmayan bir bardaktan çay içmiştim 😦 beni mahveden oydu..

hayatta öyle bir hata yapmam ama elde olmayan şartlar yüzünden gecemiz mahvoldu :/ ama şimdi iyiyim çok şükür. 1 armut, 1 adet de kuru incir yedim. başka bir şey yiyesim yok. halsizliğim hala sürüyor. yemediğim için de halsiz olabilirim ama farkı anlamıyorum şu anda. sabahtan beri çalışıyorum. enerjimde bir sorun yok.

iyi olacağım ama biliyorum. kilo verdim 3 günde. azıcık belli oluyor. kendimi besinsiz bırakıyorum gibi geliyor şu anda bana ama inşallah düzene oturacak…

